Soltvadkerti Polgármesteri Hivatal

a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. §. (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet a

Soltvadkerti Polgármesteri Hivatal 

Igazgatási és Hatósági Csoport 

Anyakönyvvezető 

munkakör betöltésére.

A közszolgálati jogviszony időtartama:

Határozatlan idejű közszolgálati jogviszony

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő, heti 40 óra

A munkavégzés helye:

6230. Soltvadkert, Kossuth Lajos utca 6.

A munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:

  • A 29/2012. (III.7.) Kormányrendelet (Korm rendelet) 1. számú melléklet 25. pont „Anyakönyvi feladatkör”. A feladatkörön belüli tevékenységi körök: A törvényben meghatározottak szerint adatokat rögzít az elektronikus anyakönyvi nyilvántartásan, anyakönyvi okiratot állít ki és teljesíti az adatszolgáltatásokat. Ellátja a papír alapú anyakönyvekkel és névmutatókkal kapcsolatos feladatokat. Közreműködik a házasságkötéseknél.
  • Korm. rendelet 1. számú melléklet 14. pontja szerinti „Hatósági feladatkör”. A feladatkörön belüli tevékenységi körök: 
  • KCR nyilvántartás vezetése
  • közreműködés a választások lebonyolításában
  • a kereskedelmi és szálláshely szolgáltatással kapcsolatos feladatkörök ellátása
  • Bursa Hungarica ösztöndíjpályázat kezelése

Jogállás, illetmény és juttatások:

  • A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztiviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései, valamint Soltvadkert Város Önkormányzatának a Soltvadkerti Polgármesteri Hivatalban foglalkoztatott köztisztviselők illetményalapjáról és illetménykiegészítéséről szóló 22/2016. (XII.22.) önkormányzati rendelete. 
  • Egyéb információ: 
  • A cafeteria juttatás összege: évente bruttó 200.000 Ft
  • A közszolgálati jogviszony 6 hónap próbaidő kikötésével jön létre.

Pályázati feltételek:

  • Magyar állampolgárság,
  • Cselekvőképesség,
  • Büntetlen előélet,
  • Középiskolai/gimnáziumi érettségi,
  • Felhasználói szintű MS Office ismeret,
  • Anyakönyvi szakvizsga, vagy nyilatkozat, mely szerint egy éven belül vállalja annak elvégzését.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • Felsőfokú képesítés
  • Anyakönyvi szakvizsga és anyakönyvi igazgatásban szerzett gyakorlat, az elektronikus anyakönyvi rendszer felhasználói szintű ismerete
  • Közigazgatásban szerzett szakmai tapasztalat

A pályázat részeként benyújtandó iratok és igazolások:

  • 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány
  • Részletes szakmai önéletrajz a 87/2019. (IV. 23.) Kormányrendelet 1. melléklete szerinti tartalommal
  • A képesítést igazoló dokumentumok másolata

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör legkorábban 2021. március 1. napjától tölthető be.

A pályázat benyújtásának határideje: 2021. január 31.

A pályázatok benyújtásának módja:

  • Postai úton: a pályázatnak a Soltvadkerti Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (6230. Soltvadkert, Kossuth L. u. 6.).

A borítékon kérjük feltüntetni:” Pályázat anyakönyvvezetői álláshelyre”

vagy:

  • Személyesen: Soltvadkerti Polgármesteri Hivatal (6230. Soltvadkert, Kossuth L. u. 6.) jegyzői titkárságán történő beadással (6. sz. szoba)

vagy:

  • Elektronikus úton: Soltvadkert Város Jegyzője részére a jegyzo@soltvadkert.hu email-címre történő eredetiben szkennelt pdf formátumban.

A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:

A pályázatokról az előkészítő bizottság által felállított rangsor figyelembevételével a jegyző a polgármester egyetértésével dönt.

A pályázat eredményéről a pályázók legkésőbb az elbírálástól számított 15 napon belül írásban tájékoztatást kapnak.

A pályázat elbírálásának határideje: 2021. február 15.

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje: www.soltvadkert.hu