Soltvadkert Város Önkormányzat Képviselő-testülete (a továbbiakban: Képviselő-testület) pályázat kiírásáról dönt a Vadkert-Komszolg Kft. (6230. Soltvadkert, Kossuth u. 6. – a továbbiakban: Társaság) ügyvezetői álláshelyének betöltésére a következők szerint:

  • A Társaság Soltvadkert Város Önkormányzata (a továbbiakban: Önkormányzat) egyszemélyes tulajdonában lévő gazdasági társaság.
  • A Társaság főbb tevékenységi körei:
  • Önkormányzati vagyonkezelés és vagyonhasznosítás (piacüzemeltetés, Vadkerti-tó strand üzemeltetés, kempingszolgáltatás, szálláshely szolgáltatás, önkormányzati lakások kezelése)
  • városüzemeltetési feladatok ellátása,
  • helyi közutak karbantartása, közterület karbantartás,
  • csapadékelvezető árkok karbantartása
  • szennyvíz gyűjtése
  • közfoglalkoztatásban való közreműködés
  • Az Ügyvezető a feladatait munkaviszony keretében látja el, a Társaságot egyszemélyi felelős vezetőként irányítja a munkaszerződésben, az Alapító okiratban és az alapítói határozatokban rögzítettek szerint.
  • A jogviszony időtartama: a megválasztásától számított 2 év időtartamú, 3 hónap próbaidővel.
  • A foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő, heti 40 óra
  • A munkavégzés helye: a Társaság székhelye: 6230 Soltvadkert, Kossuth u. 6.
  • A munkakör 2021. szeptember 13. napjától tölthető be.
  • A munkabér megállapítása a felek közötti megállapodás alapján történik.
  • Pályázati feltételek: büntetlen előélet.
  • A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
  • részletes szakmai önéletrajz,
  • 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
  • a képesítést és az egyéb kompetenciákat igazoló okiratok egyszerű másolata,
  • nyilatkozat a munkabérrel és egyéb juttatásokkal kapcsolatban,
  • vezetői program,
  • a PTK 3.115. §. (1) bekezdése alapján tett összeférhetetlenségi nyilatkozat,
  • nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázat elbírálásában résztvevők annak tartalmát megismerhetik, vagy az abban foglalt adatokat kezelhetik.
  • nyilatkozatot, mely szerint a pályázat beadásával kiírás feltételeit magára nézve kötelezőnek elfogadja.
  • A pályázat benyújtásának határideje: 2021. szeptember 6. (hétfő) 16.00 óra
  • A pályázat benyújtásának módja: a pályázatot Soltvadkert Város Polgármesternek címezve postai úton (6230. Soltvadkert, Kossuth u. 6.) vagy személyesen a Polgármesteri Hivatal 6. sz. szobájában (jegyzői titkárság) lehet benyújtani. A borítékra kérjük írják rá: „ügyvezetői pályázat”.
  • A pályázat elbírálásának módja: a döntést Soltvadkert Város Önkormányzatának Képviselő-testülete, mint alapító a pályázati határidő lejártát követően rendkívüli ülésen hozza meg. A döntésről – esetleges meghallgatásról – a pályázók írásbeli értesítést kapnak.

A Képviselő-testület fenntartja magának a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát. A felhívásnak nem megfelelő pályázatot a kiíró érvénytelennek tekinti, azt nem vonja elbírálás alá. Minden pályázó a saját kockázatára pályázik, a kiíró semmilyen pályázói kárt, vagy a pályázat elkészítésével kapcsolatosan esetlegesen felmerülő pályázói költséget nem térít meg.

Workshopok-tanfolyamok

január 15|15:00 - december 24|17:00

Aktuális programok

Friss hírek, fejlemények

Híreink kategorizálva